Search
Search
Review Homestay | Triangle Homestay Cottage

Review Homestay | Triangle Homestay Cottage

REVIEW TRIANGLE HOMESTAY COTTAGE

๐Ÿ“ Triangle Homestay Cottage, Skinchan

Family Day

Check in : 16.10.201 (weekend)

Checkout : 18.10.2021 (weekdays)

Rate : RM178 (Triple Room)

RM128 (Double Room)

Bilik : Double Room-3 bilik

Triple – 2 bilik

So booked 2 bilik triple room dan 3 bilik double room Double Room memang kecil boleh masuk 2 org sahaja n Triple Room bilik taklah besar memang boleh masuk 3 org sahaja (memang tak boleh masuk ramai)

Masa kami check-in baru kami tahu keadaan tempat nie dan keadaan sekeliling tempat nie memang tak sangka dan keadaaan tak terurus dan ada yang terbengkalai adakah disebabkan PKP.

Kami memang tak puas hati check-in kat sini apabila masuk bilik memang betul2 panas n bilik kami menghadap matahari serta aircondpun tak sejuk dan tempat solat jemaah pun ruang terpaksa naik atas katil. TV n Wifi tidak ada bilik.

Brocher Resort menyatakan TV n Wifi ada di receptionist tetapi hampa untuk kami.

Tempat swimming pool adalah polly beg untuk anak2 pun mandi adalah terhad untuk mandi dan tak sesuai untuk tengahari disebabkan panas.

Kemudahan fasiliti yang terdapat di situ adalah hambar dan tidak puas hati untuk kami membuat Family Day di situ

Disebabkan itu, kami ada lagi 1 malam telah bersepakat tidak lagi menginap di situ dan kami redho walaupun duit kami menginap lagi malam tidak dapat dikembalikan untuk 5 bilik kami dengan alasan last minute cancel.

Kami berharap pemilik Triangle Homestay Cottage haruslah menjaga kualiti resort beliau dan hanya mengambil keuntungan semata2.

Penulis: Norhasikin Mohamad Nor
Sumber: Group Hotel Review Malaysia